Specialista správy pohledávek

Náplň práce:

  • správa a aktualizace databáze pohledávek
  • samostatné řešení jednotlivých případů svěřené agendy
  • zpracování reakcí klientů
  • komunikace s klienty
  • komunikace s externími partnery

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • uživatelská znalost MS Office
  • dobré komunikační schopnosti v písemné i ústní formě
  • zkušenosti z call centra výhodou

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • flexibilní pracovní dobu
  • široké spektrum zaměstnaneckých výhod
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • kurzy angličtiny a další odborné kurzy
  • přátelský pracovní kolektiv
  • příjemné moderní pracovní prostředí v Praze 4 u stanice metra Pankrác

 

Specialista bezpečnosti IT

Společnost SUPIN s.r.o. přijme do svého technického týmu, poskytujícímu podporu České kanceláři pojistitelů a České asociaci pojišťoven, resp. pojišťovnictví jako celku, nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista bezpečnosti IT se zodpovědností za oblast bezpečnostních politik, havarijních plánů, monitoring a řízení SIEM, přípravy bezpečnostních testů, vyhodnocení auditů v oblasti IT a jejich nálezů vč. návrhu opatření.

A proč pracovat zrovna v SUPINu?

  1. Pouze zde si budete moci „sáhnout“ na významné systémy pro pojišťovnictví v oblasti autopojištění i v oblasti pojištění osob, jejichž prostřednictvím si pojišťovnictví sdílí data (např. centrální databáze pojistných smluv, škod, škodní historie klientů, dopravních nehod, příspěvek nepojištěných do garančního fondu, tzv. úhradová povinnost apod.).

  2. Budete pracovat na stále nových zajímavých projektech a profesních výzvách.

  3. Stanete členem/členkou stabilního týmu profesionálů, jehož drtivá část pracuje ve společnosti déle než 10 let.

    Kromě unikátních projektů se můžete těšit na řadu benefitů a pracoviště u stanice metra Pankrác.

    Chcete se dozvědět víc? Prima! Pošlete nám své CV na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.!