Asistentka / asistent společnosti

Co u nás budete dělat?

  • Poskytovat organizační a administrativní podporu zástupci výkonného ředitele a ostatním zaměstnancům společnosti.
  • Spolupracovat s Office Managerem a týmem asistentek.
  • Pracovat s interními databázemi a systémy.
  • Evidovat interní dokumenty a smlouvy společnosti.
  • Vytvářet a upravovat dokumenty či prezentace (Word, Excel, PowerPoint).
  • Samostatně koordinovat různé typy akcí.
  • Zajišťovat bezproblémový chod společnosti.
  • Udržovat dobrou náladu a týmového ducha ve společnosti.

 Úspěšná kandidátka / úspěšný kandidát má:

  • prokazatelnou zkušenost na obdobné pozici,
  • chuť pracovat v podpůrné pracovní pozici,
  • organizační schopnosti (vedení kalendáře, plánování porad, schůzek apod.),
  • zaměření na detail, pečlivost,
  • praktickou znalost základních programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - tvorba prezentací, tabulek apod.,
  • ukončené min. SŠ vzdělání,
  • výbornou znalost ČJ,
  • středně pokročilou znalost AJ.

Co nabízíme:

  • různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody;
  • pracoviště v těsném sousedství OC Arkády Pankrác - metro "C" Pankrác;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příjemné pracovní prostředí;
  • práci, do které budete chodit rád/a.

Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení, kterou zašlete na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

Specialista bezpečnosti IT

V této pozici budete zodpovídat za plánování, organizování a řízení realizace opatření, projektů a programů k řízení bezpečnosti informací (IT).

To znamená, že budete:

  • řídit a realizovat, případně se podílet na realizaci samostatných projektů v oblasti bezpečnosti IT;
  • zpracovávat vstupní analýzy k zajištění bezpečnosti IT;
  • připravovat a aktualizovat interní bezpečnostní předpisy a bezpečnostní pravidla pro užívání služeb organizace, především bezpečnostní politiky, havarijní plány, mapy rizik, analýzy informačních aktiv a bezpečnostní standardy pro užívání služeb skupiny;
  • zpracovávat a prověřovat indikace ze systému SIEM (na platformě QRadar), navrhovat změny jeho konfigurace;
  • řešit detekované bezpečnostní incidenty (jak systémem SIEM, tak dalšími systémy společnosti);
  • spolupracovat s externími partnery při realizaci auditních činností atd.

Úspěšný kandidát / úspěšná kandidátka má:

  • praxi v IT min 3 roky;
  • základní znalosti principů tvorby bezpečnostních politik a havarijních plánů;
  • zkušenosti (alespoň základní) v oblasti tvorby analýzy informačních aktiv, řešení požadavků/incidentů, koordinace týmu odborných pracovníků v rámci bezpečnostních projektů, realizace SWOT analýz;
  • zaměření praxe v IT na infrastrukturu – výhodou;
  • znalost některého ze systémů SIEM (nejlépe QRadar) – výhodou;
  • znalost standardů bezpečnostních komunikačních protokolů (SSL), certifikátů, digitální identity (EIDAS), principů webservices (SOAP, REST) – výhodou.

Co nabízíme:

  • různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody;
  • pracoviště v těsném sousedství OC Arkády Pankrác - metro "C" Pankrác;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příjemné pracovní prostředí;
  • práci, do které budete chodit rád/a.

Těšíme se na Vaši přihlášku do výběrového řízení, kterou zašlete na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..